Kızlar bu gün gratise girdim doğum yaptıktan sonra zaten evdeyim ve bebeğime makyaj hiç bi şekilde temas etmesin diye makyaj yapmıyordum yani bi 6-7 aydır aşırı uzağım hamileyken de yapmadım zararlıdır diye ama şuan benim fondöten 190 lira olmuş çok şaşırdım kapatıcı da indirimde 75 liraydı almadım yani 😔 stoklarım bitti şuan rimel fondöten makyaj bazı güzel bi cilt maskesine ihtiyacım var cildim karma yapıfa bu arada açık tebliğim aydınlatıcıdır vs memnun kaldığınız var mı ve özellikle eyeliner çekerken zorlanıyorum jilet gibi eyeliner çektirecek bi ürün önerin ay😂😂😂🧚🧚🧚🧚