Merhaba annelerimiz aranızda çalışıp da bebeğini anneye bırakan var mı ve benim ilk defa bıraktığım için vicdan yapmam üzülmem sizce doğru mu sanki onu bırakıp gitmişim gibi hissediyorum böyle düşünmek normal mi veya siz çalışan anneler bana biraz fikir verebilir misiniz teşekkürler