_anneyim 19 günlük bir anne olarak bebeğime tam olarak bağlandığımı 10 gün sonra hissettim. Bunun nedeni acilen sezeryana alınıp bebeğimi bir kac saat sonra kucağıma almak olarak görüyorum. Hiç beklemediğim zamanda geldi oğlum. Çok sevdim ilk günden beri öpüp kokladım ama çevremdekilere de sanki birazdan biri gelip yeter bu kadar sevdiğiniz diyip alacakmış gibi hissediyorum dedim. 10. Gunden sonra iyice benimsedim, benim evladım, annesi benim bilinci oluştu