Kızlar 1 yaşında kızım var emziryorum bu sabah da fark ettim ki sağ gögsüm sadece üst kısmı hafif kızarmış ve sertlik var şişmiş kızımda emiyo emmesw süt birikti dicem ama emiyo çokta sütüm yoktur abartılcak kadar bastırınca acıyo başına gelen var mı acaba doktora gidemiyorum kızımı bırakcak kimsem de yok