Yigitoglum_2 Ayak baş parmağının kenarı batık şu anda ve kızarıyor . Özellikle dışarı çıktığımızda ayakkabı giydiğinde artıyor . Bunun için hangi doktora götürmeliyim ? Ciddiye mi çocuk doktoru mu? Bunu yaşayan var mı ne yapmalıyım
Babybloom Yigitoglum_2 ben dermatoloğa götürdüm. Tırnak çevresine sürülecek bir antibiyotik verdi. Ve kesim şekli gösterdi. Bu kadar. Gün aşırı sabunlu suda bekletmek iyi gelebilir.
Kardi_13 Yigitoglum_2 Genel cerrahi bakıyor benim de şuan var ama genel cerrahide ortapediye de yönlendirebilirleer çok ciddi birşey tırnak batmasj şuan bende var yarın ameliyat olacam inşallah gerek kalmadan iyileşir sizin ki çok geçmiş olsun siz genel cerrahiye alın randevuyu o sizi yönlendirir
Ftm_dmr11 Bizimki de öyleydi şişmişti doktora fotoğrafını attık batikonla bir krem verdi şimdi çok az kaldı geçti sayılır
Mavilii Hametan sürün o çok fayda ediyor. Icindeki iltihabı akıtıyor. Benim de oldu bi kaç kere ben onunla iyilestirdim diyebilirim. Ama sizinki çok batiksa doktora gorunmeniz de fayda var