Deletedmom_49 Kızlar akşam hiçbir şey yoktu bezini de 2-3 saatte bir alırım. Kaka yapmıştı demin değiştim altını. Bir saattir açık bırakıyorum poposunun kızarıklığı geçmedi
Tirtilinannesiii Deletedmom_49 sanki yedirdiginiz bir şey alerji yapmış gibi. Bugün verdiklerinizi bi düşünün
Gizemhzl Deletedmom_49 lansinoh meme bakım kremini temiz yüzeye uygulayın üzerinedir sıdokrem sürün anında geçiyor lansinohla
ecrinaselin_annesi Pişik olmuş olabilir yedirdiginiz şeyleri bı düşünün o yapmış olabilir yada alerjik bı durumdur mavi kutulu hametan varsa geçirir
ecrinaselin_annesi Deletedmom_49 ben kızıma onu kullanıyorum işe yarıyor bide oksizinc Bebek pişik kremi var o da çok etkili