Çayı sekersiz içelim.Adamlar bizi dusunuyor daha ne yapsınlar.Yağ yemeyik zararlı,şeker de zararlı.Az yiyip öz yicez ,öğünleri küçültcez.Hep bizi düşündüklerinden oluyor bunlar.
Hastaneye zaten gitmeyelim ,doğal yöntemler neyimize yetmiyor.Şükredelim annelerim.