Huysuzbebe etin sadece kavurma ve sotesini yapıyorum yumuşak oluyor. Düdüklü fobim var kullanmıyorum. Lezzetli oluyor ama kültürümüzde pek et yemeği yok görmedim yapmadık yani öyle deyim netten bakıyorum da cesaret edip denemedim hiç karadenizliyim eşim dalga geçer yerde bi ot bitmesin hemen onu alıp yemek yapıyorsunuz der😂 kendisi erzurumlu etçi😂