Sltnm06_ Bebegim 12 aylik destekli yürüyor biz yurutunce de yuruyor. Ama yürürken dışa basiyor ve parmak uclarinda yuruyor bu durumda ne yapmalıyım. Bunla ilgili bilgisi olan annelerimiz yazabilir mi