Haticeee34 Arkadaşlar 20 günlük oğlum var.Gecmeyen sarılığı var , sütüm yeterli gelmiyor hep aranıyordu..mama takviyesi yaptık. Aptamil kullanıyorum.gaz yapıyor çok fena..başka mama tavsiyesi olan var mı ..? Hem süt hem mama veriyorum..
SvmBkr Haticeee34 aptamil bizdede cok gaz yaptı sma kullandım ama cok arttı fiyatı bebelac kullanıyorum asla gaz sıkıntısı yasamadım bunda
Neslihandemirer Haticeee34 bende aynıydım Aptamil kullanıyordum doktorum Aptamil comformil önerdi gazı da azaldı
Haticeee34 SvmBkr ya bana sarılığı geçene kadar ver dedi yenidoğan hemşiresi olan arkadasım.. 4 günde 6 kere verdim mama vermek istemiyorum mümkün oldugu kadar . Sarılık geçerse devam etmeyi düşünmüyorum ama çok gaz yaoiyor buda
TheBaby Haticeee34 Şimdi öncelikle bebeğiniz yeni. Sindirim sistemi daha gelişmedi. Sürekli mama arayışına girmeyin sistemi bozarsınız. Her mamaya 15 gün şans vermelisiniz. Ancak oturuyor. Gaz ise yeni doğan her bebekte var. Çünkü henüz kendileri çıkaramıyor. O yüzden kıvranıyorlar. Tamamen mamaya bağlamayın. Gaz giderici laktazm var ona başlayın derim. Birde probiyotik var ben kullandım kızım 6 aylık halen bitmedi. Çok az kaldı. Yani 6 ay gidiyor. Fiyatı 380₺ di. Ama 6 aya bölerseniz gayet iyi fiyatı. Bu bağırsakları müthiş düzeltiyor. Gazı gideriyor. Sindirim sistemini iyileştiriyor geliştiriyor. Bir süre sonra kendi gazını çıkarmaya başlıyor. Adı Klaire-Labs toz olanı. Bebek huzurluysa mamasına her gün düzenli yarım ölçek. Bebek huzursuzsa 1 ölçek ekliyorsunuz. Yoksa burda herkes kendi mamasını övecek. Aklınız tamamen karışacak. Çocukta deneme tahtasına dönüşecek.
BurcuGorkem EL23 bebelac gold bebelactan daham iyi acaba bende bebelac kullanıyorum goldunu denemedim
EL23 BurcuGorkem kesinlikle gold dene gold olan gaz için zaten sade bebelac ben veriyorum suan artık 11 aylık diye ama 8nci aya kadar gold kullandım
Feyyyzza TheBaby normalde probiyotikler bir ay içinde bitmesi gerekiyor bilgi aldınız mı bu konuda hangisini kullanıyorsunuz
Ozgullukben Hipp combotic kullanıyoruz çok rahatlattı bizi gaz yapmadı doktorunuza danışıp onu deneyebilirsiniz
Mete-35 Neslihandemirer aptamil confort mama diyer 1 numaraya göre daha sıvı değil mi …Bi de siz benden aliyorsnz bulmak zor
Eceninannesi30 Haticeee34 aynen herkes kendi mamasını övecek denek olacak yavrucak biz ilk evolvia ile başladık sonra hipp le devam ettik sonra bebelac kullandıl hiç bir iyi gelmedi mahfolduk tabi çareyi bulamayınca 4 doktor değiştirdik şuanki doktorumuz bize aptamil conformil önerdi vede mamasına her 100 ml ye 5 damla olucak şekilde relactaz verdi çok şükür rahatladık kakamız gazımız düzene girdi gaz damlasıda sap simplex kullanıyoruz vede
Neslihandemirer Mete-35 Mete-35 eczaneden alıyorum 75 tl trendyolda da var şuan 83 TL ama indirim olunca 72 ye düşüyor. Evet biraz sıvı pütür pütür kalmıyor mama ben ilk içirdiğim gün gerçekten farkı hissettim o gün çok rahat uyudu bebeğim günde 3 kere veriyorum en fazla https://ty.gl/6poz57l3tq
TheBaby Feyyyzza Bu farklı bişey. Klair-labs toz olan. İtalyada üretilen burda ciddi anlamda zor bulunan bir probiyotik. Buzdolabında saklanıyor. Hemen açıp kapağını ölçüyü alıp hızlı şekilde kapatıyoruz. Yoksa hemen bozulan bir ürün. Bunu doktor tavsiyesi ile aldık. Herşeyini net anlattı. Bozulma riski sadece dolap dışı asla beklemeyecek. Eve bile gelirken buzlar içinde getirdik ilacı.