Dilaraduru Merhaba humana iyi geceler çayı kullanan var mı aranızda uyumakta çok zorluk çekiyor 4. Ayımızdayız sürekli ağlıyo uyuyo kalkıyo ağlıyo
NekwaSultan Dilaraduru ben kullanmadim ama kullananlardan olumlu ya da olumsuz sonuclar var. Ondan evvel papatya cayi tavsiye ederim burda kullananlar olumlu konuşuo