Bebeğim 3buçuk aylık doğduğundan beri sma kullanıyorum ama kusma problememiz çok olduğu için bide aptamil deneyelim dedik bundada aşırı gaz sıkıntımız var çocuk kasılıyo resmen. Önerebileceğiniz mama önerisi varmı genelde hepsi illaki yapıyodur ama daha az yapan memnun kaldığınız mama varmı