AyazMerve Bana uyku yok artık bu gece. Anca kendime gelmeye başlamıştım 😢inşallah büyük şiddetli olmaz , Rabbim hepimizi korusun 🙏
betuuls AyazMerve ben Sakarya’dayım. Bende ancak sakinleşmiştim ki deminkini yine hissettim. İstemsizce çok aşırı korkuyorum. Allah bidaha yaşatmasın beterinden korusun Rabbim. Kalplerimize ferahlık versin
AyazMerve IceLady evet galiba 🥺annemlerdeyim kardeşlerim falan da var ben kadar korkan panik olan yok . Küçükken iki büyük depremi geçirdikten sonra ve anne olduktan sonra daha da hassaslaştım .
IceLady AyazMerve 3,9 az oldu. Ama az önce ben sanki hissettim gibi geldi. İmkansız aslında ist dan hıssetmem bunu banamı oyle geldi bilmiyorum alttan bişi güm diye vurdu
Meltem37 AyazMerve beni anlattiniz resmen 99 depremi geçirmiş biri olarak bir ara ankara da ust uste oldugu zamanda bense cok kotuydum
Reyna AyazMerve bugün saat 3 gibi olanı biz de hissettik Sakaryadan konsollar koltuklar zangır zangır sallandı
Prensesbella AyazMerve allahım korusun canim benim geçen hafta konya da oldu ve o kadar korkmuştum ki bugün duydum tekrar yaşadım o anı sizi çok iyi anlıyorum 3 gün kurtulamadım etkisinden rabbim afetinden korusun allahım yardımcınız olsun duaların sizinle 😔🖒
muhendisanne1 Prensesbella Konya’daki depremden sonra gözüm hep avizelerde sürekli deprem oluyormuş gibi hissediyorum 😔
TheLatte AyazMerve simdi uzmanın açıklamasını okudum eğer artcilar olmazsa tehlikeli olurmuş . Allah yardım etsin çok korkuyorum . İstanbuldayım ama aklım gidiyo.
nneslihan AyazMerve rabbim beterinden korusun, bizde İstanbuldayız bizde hissettik sizi düşünemiyorum🥺
TheLatte AyazMerve uzman var bitane instagramda adamin bilimsel açıklamaları hep doğru çıkıyo . Adam şuan büyük bi deprem beklemiyorum diyo ama herşeyi bilen Allahdır tabi .