Hanımlar ek gıdaya henüz geçmedik 5bucuk aylık. Bugüne kadar anne sütünün yettiğini söyledi doktorumuz. Ama son 3 4 gündür yetmediğini düşünüyorum bu durumu yaşayanlar varmı yarım saatte bir emziriyorum neredeyse süt gelmiyor gibi çocuk da sürekli emmek istiyor tecrübeleriniz var mı bu konuda aşırı endişeliyim