Güzel anneler oğlum çok gazlı ve kabız olan bir bebek. İlk doğduğunda aptamil kullandım çok Gaz yaptı daha sonra doktorumuz evolvia ac al dedi o da baya yoğun bir mama vücudunda lekeler çıktı doktor ondan olabilir ama olmayada bilir dedi içime şüpheyi düşürdü bebeğimde alışmıştı oysaki o mamaya. Araştırdım bugün Hipp combiotic aldım ama bebeğim içmek istemiyor içtikten sonra kustu. Mama değiştirdiğinizde sizde de reddetme oldu mu ? Birde Hipp combiotic kullanan varmı gaz kabız kusma yaptı mı sizlerde. Artık araştırmaktan yoruldum zorla mama icirmeye çalışıyorum. Keşke sütüm yeterli gelseydi 🥺