Çocuk doktoru bebeğim de süt ürünleri alerjisi olduğunu söyledi zaten şüphelerim de vardı çocuk alerji bölümüne götürmem gerektiğini söyledi sadece mamayla besleniyor alerji maması başlarlar sanırım ama tadları çok kötüymüş bebeğim kabul eder mi bilmiyorum çok stresliyim bu yüzden sizler nasıl yapıyorsunuz? Hangi mamanın içimi daha kolay ? Bebeklerinizin gelişimi nasıl acaba kilo alma durumu ?