Kızlar merhaba bi sorum olacak 3 ay önce tuvalet eğtimini tamamladık oğlum gayet güzel alısmıstı gece gündüz bir alışmıştı söylüyordu çişim geldi diye 1 aydır annemlerdeyiz eşim şehir dışına iş için gitti diye buraya geldik 2 haftadır söylemiyor çişini ben götürünce tuvalete yapıyor ama söylemiyor tutuyor tutuyor son saniye altına kaçırıyor ben götürürsen yapıyor sıkkıntı yok kendi söylemeyi birden bıraktı neden oldu sizce napmam lazım. başına gelen var mı