Selm kızlar utanarak açıyorum bu postu, genelde jiletle alıyorum fakat bş dahaki sefere almak için mecbur bi tık uzamasını bekliyom, daha önce eldivenle alıyordum kopararak onda da aynı uzamasını bekliyordum, böyle uzamasını beklemeden nasıl alabilirim hiç ağda da yapmadım bilmiyorum çok acır mı nsdıl olur