1 ay 13 günlüğüz 2 günden beri bebeğim kıpır kıpır uykusunda dalamıyor önceden 3 saat güzel uyurdu acıkınca uyandır şimdi ise tam dalamıyor sürekli kıpraşıyor gaz desem yeterince çıkartıyor kakada yapıyor karnımdatok yok sabahı sabah ediyoruz böyle sorun yaşayan varmı?