Serranin_annesi Ne spor yapıyorum ne başka bişey sadece korse giyyorum oda işe yaramadı hiç doğum yapalı 2 ay 2 gün olmuş öylece duruyor önerileriniz var mı
Nefes1490 Serranin_annesi ben normal yaptm 8 ay oldu hala 6 aylık hamile gibiym 1 senede anca gidiyoms bekliyrm 🧐🤭
Nefes1490 Serranin_annesi valla ben takmadm korse faln hiç biseyde yapmadm zaten zor toparlandım kiloyu düşünemedim ki vermye de başladım şuan 61 oldm
Sunshinemom Serranin_annesi aaaa korseyi günde en fazla 3-4 saat tak dedi doktorum oda aralıklarla.asla uyurken takmayın kan dolaşımı olmaz cildin nefes alması lazım birde kaslara zarar veriyormuş
Serranin_annesi Sunshinemom normalde 40 bedenim ama korse 44-50 arası karnım sarkmıyor diye kullanıyorum banada doktorum ilk üç ay sıkı korse giyme demişti