lanadelmiyav Gulenay1234 ben max. ertesi gün veriyorum. Hatta bazen onu da vermiyorum. Belki bir şey olmaz ama içime sinmiyor.
pilavustutavuk Gulenay1234 belki vitamini az biraz kaybolur ama ben veriyorum. İsrafı hic sevmem. Onu bulamayan bebeklerde var. Çöpe dokulecegine ya ben tuzlayip içerim yada ertesi günde veririm..
Hayriye1410 Gulenay1234 ertesi gün sadece ve ocakta ısıtarak değil çaydanlık üzerine tabak koyup benmari ısıtıyorum yoksa tüm vitamin ölüyor hiç yedirmeyin aynı şey 😊 ( ıspanak hariç o gün içinde tüketilip ertesi gün yenmiyor zararlı)
MeryeminAnnsi Gulenay1234 zaman gectikce nitrit nitrat urer faydali besin kalmaz. En gec ertesi gun veriyorum oda isrf olmasn diye
Gulenay1234 MeryeminAnnsi bende israf olmasın diy evermek istedim çok artı da yarın vereyim bi daha vermiyim o zaman