Tüy dökücü kremler tüylerimi sert çıkarmıyor benim eskiden bacaklarımı öyle alırdım bazen çok pratik sadece ağda kadar uzun süre gitmiyor yani onunla alma yazmayın diye yazıyorum neyse sakıncası olabilir mi emzirmeye internette olmaz diye okudum ama güvenemedim bilen var mı