Merhabalar
12 buçuk aylık bebeğim var. Henüz yürümüyor ama biz kollarından tutup yürütmeye çalıştığımızda sağ ayağı hep dışa dönük basıyor. Normal mi yoksa ortapedik bir durum olabilir mi bilemedim. Koltuğa tutunup yürüyor sorun yok. Tutarak adım attırınca öyle oluyor