SEDANURRRR Ağlarken kafasını geri atıp karnını öne atıyo yaya gibi oluyo vucüdü neden acaba bilen var mı ve 2 gündür böyle susturamıyorum
yareninannesi888 SEDANURRRR benim kızımda 2 aydır çok sık yapıyor bunu 12 aylık gelişiminin bı parçasıymış endişelenecek birşey değilmiş
BirAlparslanAnnesi SEDANURRRR oyy yaşınamı girecek bebeğiniz benim oğlumda öyle yapıyo 11,5 aylık Allahım kendini bi atıyo geriyo kaskatı ediyo vallahi böyle tüm vücudum uyuşuyo o öyle yaptıkça
Moonlightttt SEDANURRRR gaz sancısı canım o ah ne zor oluyor. Doktor a danis tabiki de gaz damlası al. Şub simpleks veya nurse harweys güzel ama denemen gerek her marka her bebeğe iyi gelmiyor biri gecirmezse diğerini dene
Moonlightttt SEDANURRRR gazlı bebeğin gazı bı iki gak deyince bitmiyor canım. Gazlı bebek gazlı oluyir evet gaz 15 gün ve sonrası nda başlar. Emiyorsa kimyon çayı iç ve gaz yapan şeyler yeme
SEDANURRRR zeynepbalci hayır emerken değil emdikten sonra yatağına koyuyorum o zaman yapıyo sürekli kucak istiyo emerken arada kafasını geri atıyo ama burnu tıkalı o yüzden yoksa güzel yiyo
SEDANURRRR BirAlparslanAnnesi yok 11 aylık değil 1 aylık ☺️Allah yardımcın olsun korkuyorum öyle yapınca neyi var diye
SEDANURRRR Moonlightttt biogaia ve zinco kullanıyorum ben nurse harweysi çok duydum 1 aylık bebeğe iyi gelir mi acaba
BirAlparslanAnnesi SEDANURRRR seninkinin gazı vardır o zaman 😂 mutlaka gaz damlası ile probiyotik damla kullan
Moonlightttt SEDANURRRR zinco 3 aydan sonra kullanılıyor kullanma istersen. Gaz damlası bebeğe göre değişir deneyeceksin rqhatlatmiyirsa başka damla. Şub simpleks öneririm ben de