Oykuaygun Best11 6.5 aylık ara ara izletiyordum ama bu aralar biraz fazla izliyor ben grip bebeğim grip 😪 Bazen beşiğe koyuyorum sadece dinliyor falan.
Adaababy Best11 bende çok mecbur kalmadıkça etmiyorm sizde alıştırmayn çocuğu nasıl alıştırırsan öyle gider