Paradiseeeee Hilal9797 bende sıvı fazlası var menisküs egzerisiz var bıkmadan yapıcaksın diyor doktora takılıyorum yıllardır ama ara ara agrıyo çok dizlerim sıvı kaybı olanlara enjektörle sıvı ekliyorlar diyr duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️