Kızlar dün oğlumun ateşi çıktı 39 a acile götürdük aynı zamanda döküntüde var doktor antibiyotik fon verdi ama aynı zamanda çocuk doktorunada götürmemiz gerektiğini söyledi ateşi biraz düşürdük ama döküntüler hala duruyo bugün arttı yani yarın dpkotora götürcem acaba bu döküntüler niye arttı kimisi duş aldırmadan dedi ama bi bilginiz var mı ?