Cagla89 Zeynep228 biz de yaşıyoruz gündüz hiç uyku uyumuyor yeme alışkanlığını değiştirdi mama çok az yiyor huysuzlaniyor
Zeynep228 Haydinn ayyy aynı aynı deli olacam 4 aylık olunca uyku eğitimi vereyim diyordum ama böyle nasıl verecem onu da bilmiyorum
Haydinn Zeynep228 benim ki 4. Ayına kadar o kadar güzel uyuyoduki 11 de yatar 6 da kalkardı gece beslenir yatardı hiç açmazdı gözlerini şimdi 3 ü 4 ü buluyor şuan uyutmaya çalışıyorum geçecek bu zamanlar da inşallah
Zeynep228 Gokce122 aynı şekilde yaşıyorum o durumu bi türlü uyumak istemiyor valla şuan aşırı yoruldum attım yatağına uyumak isterse uyur bi de eğitim vermeyi denicem cidden böyle çok yoruluyorum
Gamze3535 Zeynep228 aynen ya hiç İnmicek öyle dolanıp sağa sola bakıcak ekstra bide koliğiz tutttumu susturabilene madalya takılması lazım 😅 bu atak haftaları hiç bitmiyor anlamadım valla hiç birşey biri bitmeden diğer atak geliyor diyorum keşke emeklesen kendin dolansan arkamdan çevremdeki herkes de bu daha iyi günlerin ayaklandığı zaman yandın diyor 😅😅Kafamda deli sorular
Zeynep228 Gamze3535 ahahahahah bende diyorum ayaklansada dağa iyi olacak en azından arkamızdan dolaşır ama napacaz bilmiyorum büyüdüklerinde de diyorlar daha zor olcak bundan daha belirsizlik yok😂
Gamze3535 Basak0326 valla bugün uyku saati yapmaya başladım bakalım umarım işe yarar ve geceleri uyur sadece beslenme için uyanır
Zeynep228 Gamze3535 hadi inşallah bende tekrardan başladım ama bi türlü olmuyor gerileye kendisi karar veriyor 😂
Gamze3535 Zeynep228 saat 6 da bir başladı ağlamaya daha şimdi sustu 🤦🏼♀️ Bakamıyormuyum yetemiyormuyum ben çocuğumu anlayamıyorum kötü bir anneyim diye oturdum bem ağlıyorum
Zeynep228 Gamze3535 öyle düşünme canım çocuk büyütmek cidden büyük sabır istiyor ister istemez yoruluyoruz bazen böyle inişler çıkışlar yaşayacaz
Umay21 Ayy bizim de erken mi başladı nedir şu bir haftadır beni yoruyor uykuya direniyor 3-4 saat belki daha fazla uykusuz kalıyor meme bazen emiyor bazen emmek istemiyyor uykuya çok zor geçiyor 3 buçuk aylık daha ne kadar böyle sürer Allah sabır versin 🤦🤷
Zeynep228 Umay21 napacaz bilmiyorum çok yoruyor insanı ama yapacak bişey yok inşallah en zor dönemler bu dönemdir diğer aylarda düzelirler umarım 😂