Kızlar bugün ikindi üzeri ocağa patates koymuştum kaynatmak için o sırada da bebeğim i uyutmaya gittim onunla birlikte bende uyumuşum uyandigim da çok az suyu kalmış falan ama yanmamış ama az suyu kaldığı için hafif duman vardı sizce bebeğim ve ben bundan etkilenmismisizdir ben psikolojik olarak kötü hissediyorum eşim de yanım da yok silerden fikir almak istiyorum uayandim hemen kapattım her yeri havalandırdim ama içim raaht değil