Aysel03 Kızlar bebeğim kilo almıyor kan tahlileri temiz çıktı alerji sonucunu bekliyoruz emziriyorum doktor alerji çıkarsa alerji maması dedi emzirirken nasıl oluyor ne olucak artık emzirme mi diyecek yoksaa çok korkuyorum böyle bişeyden nasıl oluyor alerji varsa
Tugce Aysel03 eğer doğru besinlerin diyetini yaparsanız bebeğinizin kilo alımı normale dönecek ve mamaya ihtiyaç duymayacaksınız. Besinler bulunamazsa en ufak kaçakta kilo alımı maalesef duruyor. Geçtiğimiz hafta doktorumuzun yönlendirmesiyle diyet açılışı denemesi yaptık bebeğim hazır olmadığı için tepki verdi ve 6 gündür 1 gram kilo almıyor
Aysel03 ipekk05 hem kan verdik hem kaka idrar çok zordu ya üç tüp kan aldılar 15 dk aralıksız ağladı o kanı alana kadar
ipekk05 Aysel03 bizde sadece bir tüp kan aldılar ondada hiç bişey çıkmadı ama alerjiye ait tüm belirtiler var ne kakada nede kanda çıkmadı bide deri testi yaptırıyım diyorum 😓
Aysel03 Tugce off çok üzgünüm çok bide 8 aylık olduk çok geç bile kaldım kesin 6500 kiloda kalmış 6 aylıkken 6 kiloydu sütüm yeterli olduğu için hiç düşünmemiştim inşallah buluruz alerji sebebini mesela sizin neye vardı
Tugce Tugce bizim süt ve süt ürünleri, margarin, hazır domates salçası, dana eti, yumurta, Zeytin, soya, narenciye, kuruyemişler, çilek, domates, nar
Aysel03 ipekk05 valla bu alerji işi çok sıkıntılı kilo alımı durduysa ertelemeyin bence ben iki ay geç bile kaldım iki aydır 500 gram almış sadece
ipekk05 Aysel03 4. ayında 6400 kiloydu bu ay bakalım kaç gram almış ama ben anlıyorum elbiselernden vs hiç almadı sanki bu ay ne stresli iş ya sütüm bol benimde ama bi türlü bulamazsam neyin alerji yaptığını mecbur alerji mamasına başlıyım diyorum bebeğim gelişip büyüyemedikten sonra ne anlamı kaldı ki sütümün 😞
Aysel03 ipekk05 ah ah bende aynı hep sütüm var diye sütüme güveniyordum sağlıklı kilolu olmasın diyordum ama çok çok az kilo aldı mamaya karşı değilim ama emzirmeyi sonlandırmak mamaya başlamak çok ağır geliyor bana 😔düşüncesi bile kötü
Tugce ipekk05 öyle düşünmeyin. Bebeğiniz sizden vitamini, minerali, antikorları almaya devam ediyor. Sadece ciddi anlamda tahribata sebebiyet veriyor ishal, kusma gibi veya acıdan kaynaklı beslenme reddi sebepleriyle kilo alamıyor. Çok kaka yapar mi?
ipekk05 Aysel03 evet banada çok koyar sütüm varken vermeyip mama vermek ama sütümde sürekli sancılatıyo çocuğu mama verenler anca rahat ettim bebeğim huzurlu uyumaya başladı diyo 🙁
ipekk05 Tugce zeytinedemi var alerjik değil normalde zeytin ama 😓 bunları siz deneyerek mi buldunuz yoksa testlerde mi çıktı acaba
Aysel03 Tugce inşallah bizde doğru teşhis koyarız hiç birini tüketmem ve kilo alır 😔emzirmeyi çok istiyorum
ipekk05 Tugce sadece alerjik besinleri yediğimde günde üç kere ishal gibi yapıyo ama yemediğimde iki günde bir falan yapıyo mesela dün dana eti yedim domates yedim üç kere ishal gibi yaptı bugün yemedim hiç yapmadı kaka
Tugce ipekk05 deneyerek bulduk☹️ Durumumuz ağırdı gaz anlamında. Sonda ile poposundan boşaltmak zorunda kalıyorlardı. Birkaç günde bir, bir şeyler yasaklandı. Başta gluten bile yasaktı. Zamanla alerjisi olmayanları diyetten çıkardık. Kalanlar kesin. Sonra çok iyi sonuç aldık kakasında gizli kan hücresi dahi kalmadı. Çilek ve zeytini ben buldum. Hiçbir şey yiyemeyince zeytin yerdim. Fışkırarak kusma, ishal, fosforlu yeşil kaka, döküntü yapınca zeytin de gitti
ipekk05 Tugce Ama dikkat ediyorum ne zaman alerji yapıcı şeyler yesem o gün ishal gibi birden fazla yapıyo ertesi gün yemeyi kesersem geçiyo, çok sıkıntı bu diyet işleri ya şuan aşırı huzursuz uzun uykusu yok gün boyu makarna reçel salatalık biberle beslendiğim halde 😓
Ruyde Tugce kusura bakmayın ama gecmıs yazılarınızı okudum da göbeginizdeki o görüntünün azaldı mı sarkıklık az da olsa gectı mı 6 ay onca dogum yaptım aynı sızın anlattığınız gibi göbegim