biranne1 Merhaba bebeğim 48 günlük kilo alımı iyi ama hep emmek istiyor ağlayınca memeden başka bir şeyle avunmuyor tok olsa bile dışarıya gitmek bi yere gitmek çok zor oluyor haliyle bu durum 4. Ayda değişir mi yoksa hep mi böyle olacak 😬
NeclaDefne biranne1 4. Ay atak ayı ne yazık ki meme reddi ile bile karşılaşa bilirsiniz o zaman da keşke emse diye bakarsınız. Bol bol emzirin sütünüz olsun öbür türlüsü inanın daha zor. Çıngırak hisirdayan oyuncak zeka kartları ile oyalandik biz meme reddi de yaşamadık çok şükür atlattık.