esleminannesi2 Kızlar kızım 11 aylık emeklemeyi yeni öğrendi emekliyordu halıda gitti oturdu yan tarafa doğru düştü başını gürp diye vurdu ağladı hastaneye mi götürsem çok korktum ben
Cebos esleminannesi2 gecmis olsun kusma gözlerde kayma ve aşırı ağlama yoksa sakin olun gözlemleyin buz koyun … içim rahat etsin dersiniz acile gidin
Hipatya esleminannesi2 olduğu yerde düşünce bişey olmuyo yüksekten düşünce korkun tabi anne yüreği bunu bilmeme rağmen geçen kızım oturduğu yerden arkaya doğru düştü aklım çıktı siz yine takipte olun
esleminannesi2 ikibabybirmom halı vardı yerde oraya çarptı şu an ağlamıyor oynuyor ama benim elim ayağım titriyor
ikibabybirmom esleminannesi2 sert bişey degildi o zaman gözlerinde kayma kusma uyuma isteği falan yoksa takip et bakalım geçmiş olsun canım benim
esleminannesi2 Mom544154 inşallah keyfi gayet yerinde bende biraz rahatladım çok şükür çok teşekkür ederim
esleminannesi2 ikibabybirmom yok sert değildi ben çok panik yaptık şu an çok iyi çok teşekkür ederim çok saolun
esleminannesi2 Hipatya evet oturduğu yerden düştü çok şükür iyi kızarıklık morluk hiç bir şey yok keyfi yerinde ahh işte anne yüreği Allah ım korusun çocuklarımızı