Semayil öncelikle merhaba 🌺bundan önceki aşılarında nasıldı ateşlenme oldu mu ? Kızım 2 yaşında sadece menenjit aşısında 38.5 ateşi gördük onun dışında en fazla 37.5 falan olmuştu . İsterseniz takipli doktoruna bir yazın ki onlar aşı ateş yapmaz diyorlar en azından 38i geçmez diyorlar ne olursa olsun vücuda verilen o ilaç her bebekte aynı olguyu yaratmıyor