Yatarak, ayakta gezdirerek hatta zıplayarak, şarkı söyleyerek yada dinleyerek, yüksek sesli olursa daha etkili, sevdiği ninniyi söyleyerek vs birşekilde emecektir, atak döneminde muhtemelen daha birçok kez yaşayacaksınız malesef ama elbet bir şekilde emecek, elinizden geleni yapın sonra bırakın biraz aç kalsın ama asla biberon vermeyin birfaha hiçbir şekilde emmez yalayarak tecrübe etmiş biri olarak söylğyorum. Lütfen sabredin ve rahat olun emecek diye düşünün çğnkü duygu süngeri gibiler sizin stresli oldugunuzu anlayıp emeceği varsada emmiyorlar. Allah yardımcınız oldun geçecek ve başaracaksınız 💙