metehanmom_ Sefaserpil muştayız merkezi sistem ve 3 haftadır falan yanıyor petekler canım soğuk burası
Kaderlmc Sefaserpil kocaelideyiz 1 aydır akşam saatleri yakmaya başlıyorum sabaha kadar yanıyor gündüz de evim hem sabah hem akşam güneşi aldığı için sıcak oluyor 22 derece altına düşürmüyoruz sıcaklığı 25 üstüne de çıkmıyoruz şuan
Asleres Sefaserpil ben izmirdeyim 2 haftadır açık en düşük de çünkü geceleri ve sabahları çok soğuk oluyor 😂
whatsupmom Sefaserpil Bu zamana kadar yakmadan nasıl durabildiniz, evde montla falan mı geziyorsunuz😶