Momyboygirl 22 aylık oğlum , bodur ergen diye seviyorum. 2.5 - 3 yaşa kadar devam ediyormuş. Kablolar , fiş ,priz , mutfak eşyası ( özellikle elektrikliler ) , süpürge en sevdikleri. Temizlik yaptırmıyor , evi toparlamaya çalışsam arkadan dağıtıyor. Yapma dediğim şeyi , gözümün içine bakarak yapıyor. İnatlasiyor , kendini yere atıyor . Ben de bolca sabır diliyorum Allah’tan. Sizin ufak bir bebeğinizde varmış zor valla. Kışta geldi ,iyice eve kapandik . Enerjisini üstümde atıyor. Benim oğlumun saç çekme ve ısırma huyu da var . Sadece bana yapıyor . Vazgeciremedim.