Bende mama meme gidiyorum özellikle doktor mamadan sonra su ver 2 çay kaşığı dedi ayrıca mamanın içine azcık zeytinyağı da ekleyebilirsin bence sizde verin su. benim kızım 4 aylık önce istemiyordu su içmek ama ılık vermeye başladığımdan beri çok güzel içiyor. Ayrıca evler sıcak şuan kalorifer kurutuyor ne yapsak da su hem boğazını da yumuşatacak bağırsaklarını da yumuşatacak.