Arkadaşlar oğlum 4, 5 yaşında ve birşeyler öğretmeye çalışıyorum ama bir türlü dikkatini veremiyor örn. Alfabe A B C diye söylüyorum o an doğru okur tekrar baştan derim B yi dahi hatırlamaz sadece A der durur neydi bu falan yaparım kalakalıyo unutuyor hemen birşey öğretmek aşşırı zor bazen de hemen kapıyor ben anlamadım nasıl iştir bir sorun mu var acaba DEHB olabilir mi sizce? Yazılanlar biraz uyuyor hep yorgun hiç hiperaktif değil ayrıca sözümüzü hep kesiyor asla sırasını beklemez o kadar da söylüyorum annecim önce ben konuşayım sonra benim konuşmam bitince sen anlat derim yok araya giriyor babasıyla sohbet ederiz Bi dakka bekle babanla konuşuyorum dememe rağmen araya giriyor falan. Her öğrendiğini de unutur bende mi sorun var acaba öğretemiyor muyum. Oğlumun sabahtan akşama kadar yaptığı tek şey video izlemek çizgi film izlemek oyun asla oynamaz resim yapmak falan nefret eder bir iki ders öğreteyim diyorum sıkıldım sıkıldım diyor