Bir_prens_bir_prenses Istahsizlik var oğlumda mama meme almıyor aşıdan mi kaynaklı kızımda hiç böyle olmamisti
Ozlem-Uras Bir_prens_bir_prenses biz bugün olduk asi ne uyku ne meme sadece bi huysuzluk ağlamıyor da mızmızlaniyor emzirmek istiyorum etmiyor bakalim yarin ne olacak kendi haline biraktim
1prens1prenses02 Bir_prens_bir_prenses bizde bugün olduk gün boyu uyudu şimdilik sıkıntı yok sadece alt değiştirince sorun yaşıyoruz sanırım oynatırken agrıyor
Bir_prens_bir_prenses Ozlem-Uras aynı bizde öyleyiz uyku da yok uyuyunca ağlayarak uyanıyor 10 dkka sonra kızımda yanlış hatırlamıyorsam etkisi 2 gün sürmüştü ama sadece ateş olmuştu kızımda hatta uyku yapmıştı
Bir_prens_bir_prenses Ozlem-Uras colpol verdin mi hiç? Ben ikindin vakti verdim birde 9 gibi vermeyi düşünüyorum yavaş yavaş ateşi geliyor çünkü
Bir_prens_bir_prenses 1prens1prenses02 bizim bacaklarda sorun yokta kolu ağrıyor galiba kucağa gelirken bile ağlıyor.
Eylulikranin_annesi Bizde bugün olduk olduğumuzdan beri emmiyor hiç. Ellerini emiyor ama memeye koyunca ağlıyor 😭 aşıdan mıdır acaba
Bir_prens_bir_prenses Eylulikranin_annesi hepimizde aynı durum var aşıdan demekki. Colpol verdiniz mi hiç
Eylulikranin_annesi Bir_prens_bir_prenses vermedim herhangi bir ateş olmadı çok şükür şuana kadar ama çok huysuz versem mi acaba siz verdiniz mi
Elifcinargul Bizimde aşı bugün yapıldı elimde dolven vardı bir çay kaşığı kadar verdim ama içim rahat değil sanki iyi değil 🥺
Bir_prens_bir_prenses Elifcinargul bende colpol verdim şimdi 2. Vermem oluyor onu verice rahatladı biraz. Dolven hiç vermedim ben ayına göre veriliyorsa korkma daha çok rahatlatır
Bir_prens_bir_prenses Eylulikranin_annesi Evet öğlen verdiğimde ateşi yoktu huysuz diye verdim rahatladı biraz smdi ateşi olduğu için verdim 1 çay kaşığı colpol verebilirsin demişti hemsiremiz
Elifcinargul Bir_prens_bir_prenses kilo olarak kurtarıyor ama ay olarak kurtarmıyor hemşire verebilirsin dedi ama yinede araştırdım herkes calpol yada parol kullanıyor zaten hemşirede parol demişti elimde dolven var diyince oda olabilir dedi sanki ben yönlendirme yapmış gibi hissettim
luciferrr Bir_prens_bir_prenses bnde cuma günü yaptım yeni bugün güzel uyudu.. Uyurken ikide bir uyanıp çığlık çığlığa ağlıyordu normal de çok sakindr ama aşı olduktan sonra uykusu çok değişti
Bir_prens_bir_prenses luciferrr normal kola yapılan asi deri altına yapılıyor etkisi zor geçiyor birde atak haftalarındalar şuan 2 aylık bebeler
Bir_prens_bir_prenses Serranin_annesi malesef 3 asi oluyorlar kola yapılan skntili biraz ama her bebekte farklı