Eskiden doktorlar bebek 1 aylıkken elma suyunu tattırma ile başlayın azar azar ek gıdaya diyormuş. Her gıda bir hafta sürüyormuş o yüzden uzun süreceği için o ayda başlatılıyormuş… Şimdi hiç bişey vermiyoruz 6 aydan önce bilinçli olarak tabiki.. Ama bu eskiler nasl yetişmiş doğrusu aklım almıyor bazen gerçekten mii?? Diyorum. 🤯