Pandaliii Bebeğim doğduğu günden beri hep mutsuz ve huysuz bir bebek büyüdükçe geçer dedim 4 aylık oldu hala aynı aşırı yıprattı beni. Uyanıkken 5 dakika bir yere bırakamıyorum yerde ağlıyor kucağımda ağlıyor emmek istemiyor mama veriyorum yemiyor ne yapacağımı şaşırdım. 4 aylık bebek anneleri sizler neler yaşıyorsunuz ben çok zorlanıyorum biberonda tutamıyor emmiyorda varmı tavsiyeleriniz ?
Bubenimoykum Pandaliii benim bebegimde yatmak istemez kucakta gezmek ister ama ben işim olduğunda beşiğine koyarım tepesinde oyuncaklara bakar arada ben burdayım annecim diye seslenirim. Hoşuna giden şeyler yaparım güler ağlar emmek istediğinde farklı uykusu geldiğinde farklı ağlama sesi çıkartır, bu şekilde. Baska bir sıkıntısı olmasın yada 4.ay atak ayı diyorlar meme reddi huysuzluk olabilirmiş ama hep mi böyleydi bebeğiniz.?
Leylazra Pandaliii Çocuk büyütmek o kadar zormuş ki.Hem fiziken hem ruhen insan yıpranıyor.Hele ki yardım edebilecek kimse Yoksa.3 ay 18 günlük kızım var.Bu aralar gaz konusunda sıkıntılarımız var.Bir başladı mı ugunuyor çocuk.Artık en son annemi çağırdım yarında memlekete gideceğim.Çünkü ne uykum var ne yemek yiyebiliyorum.Ya tuvalete bile zar zor gidiyorum.1 buçuk ay kadar kalacağım.Gazı da geçmiş olur inşallah.Güçlü olmaktan başka be çaremiz var ki.Bu günlerin geçici olduğunu hatırlayın.Ve imkan varsa yardım alın.
Pandaliii Milena11 hamileliğim çok güzeldi son güne kadar hiç zorluk çekmedim sadece mide yanmam çok oluyordu. Ama içimdede kıpır kıpırdı çok hareketliydi şuandada öyle aşırı hiperaktif hiç durmuyor
Milena11 Pandaliii çevremde çok varda hamilelikte huzursuz stresli yada kavga gürültü geçiren annelerin bebekleri genelde mutsuz memnuniyetsiz oluyor ondan sordum. Naçizane tavsiyem bol bol konuşun yanına yatın göz temasında konuşun hikaye anlatın benim bebeğim oyun halısını aşırı seviyor 2. 5 saat hiç dokunuyorum oynuyor kendi kendine sonra yorulunca uyuyor
Pandaliii Bubenimoykum doğduğu günden beri böyle hep mutsuz huysuz. Hiç bir yeree gidemiyorum evimede kimse gelmiyor bu sebepten. Emiyor 5 dakkda bırakıyor ağlıyor çoğu zaman tutmuyor mama vereyim dedim yok onuda istemiyor biberonu 4 aylık olmasına rağmen tutamıyor napıvağımı şaşırdım.s
Pandaliii Milena11 hayır canım hamileliğim çok güzeldi ama neden böyle oldu bebeğim anlayamadım beni aşırı yoruyor taşımaktan kucağımda dolaştırmaktan iki büklüm oldum artık. Çok geriliyorum artık sinir hastası oldum resmen. Oyun halısına bende bırakıyorum ama imkansız durmuyor hiç bir şey ilgisini çekmiyor
Milena11 Pandaliii allah kolaylık versin inşallah büyüdükçe düzelir. Kısır döngü bu siz bunalıp stres yaptıkça o daha çok huysuzlaşıyor. Çok zor gerçekten keyif aldığı birşey var mı mesela benim bebem çok nadir de olsa ağlama krizine giriyor. Hemen poposunu açıyorum susuyor gülmeye başlıyor. Oda işe yaramazsa hemen banyoya sokuyorum.
Pandaliii Milena11 malesef keyif aldığı hiç bişey yok. Çok zor bir bebek. Mümkün oldğunca kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ama acıkıp ağlayınca memeyi tutmayınca mama içmeyince cinnet geçiriyorum kendime hakim olamıyorum bu yüzden sinir hastası oldum artık .s
Pandaliii Leylazra zaten destek olacak kimse olmayınca daha zor. Gerçekten yıpranıyor insan. Benim ne gidebileceğim bir yer var nede gelebilecek kimse. Allah hepimizin yardımcısı olsun
KumsaLina Pandaliii kızım 4 buçuk maşallah herşeyi güzel, sadece gündüz pek uyumuyor ve uyumadığı zamanda kucak istiyor, ilgi istiyor, konuşayım istiyor yan yana olalım istiyor ana kucagına koyuyorum her işimi beraber yapıyoruz
Pandaliii KumsaLina en azından anakucağında duruyorsa iyi benimki anakucağındada durmuyor kucağıma alıp iş yapmaya çalışuyorum ondada iş yapmamı istemiyor ilgi istiyor hepp
KumsaLina Pandaliii sadece süpürge açarken duruyor 😄 ses ben hareketler ilgisini çekiyor herhalde diğer türlü kucağımda geziyoruz yemek bile zar zor beraber yapıyoruz 🤷🏻♀️