Adazeynep 2 aylık bebeğime 3 ml veriyordum ben 4 saatte bir gece alarm kurup kalktım hep düzenli kullanımda etkisini gördük biz 1.5 ay sonra şurubu bıraktım. Bebeğiniz çok kolik ağlıyorsa 3ml ideal sonra duruma göre azaltabilirsiniz. Ama saatine özen gösterin şırınga ile vermesi zor oluyor ben biberonla veriyordum