Sabaha karşı kızım uyanınca yatağa alıp emzirdim genelde emerken uyur uyumuş olacak ki ben de uyumuşum rüya olduğuna inanmak istiyorum sanki kızım yataktan tam düşerken vücudu yarıda bacağından yakalayıp yatağa çekiyorum ve gerisini hatırlamıyorum sabah uyanıp böyle bişey yaşadım mı diye sorgulamaya başladım böyle bi durumda ağlardı diye düşünüyorum her yerini inceledim kızarık vuruk hiçbirşeyi yok doktoruna da yazdım bişey olduğunu düşünmüyorum rüya olduğunu düşün sende dedi aklımı kaybetmek üzereyim sabahtan beri çocuğu kırk kez soydum baktım dokununca ağlıyo mu diye her yerini kontrol ediyorum ağlamaktan helak oldum ben nasıl anneyim ya böyle bişey gördün ya da yaşadın neden kalkmıyosun haketmiyorum anne olmayı çocuğun ağlaması sızlaması vs yok ama ben aklımı kaybettim sanırım