Hanımlar bebeğim 4 aylık emmiyoruz formül mama ile devam ediyoruz. 4 gündür grip ve boğazında balgam var sanki asla mama yediremiyorum biberonu tutmuyor soğuk buhar uyguluyorum nazalnem diye nem vermesi için doktorumuz sprey yazdı ıhlamur da veriyorum serum fizyolojikle burnunu temizliyorum çekiyorum yok fayda yok. Çocuk aç ama mamayı içemiyor. Fikrinize ihtiyacım var acil ne yapmam lazım. Başına gelen varmı ? Şu iyi geldi doktorum şu ilacı önerdi yada şunu tavsiye etti diyen 🥺🥺🥺