Kime sorsam geçinemiyoruz diyor markete çıkmak bile istemiyorum artık çünkü adam akıllı yiyecek birşey alamadan 200-300 lira gidiyor. Evde tek çocuk var ama yarın birgün eğitimi olucak okul masrafları olacak nasıl baş edeceğiz diye düşünmeye başladım. Maneviyatı geçtim maddi açıdan 2. Çocuğu düşünmüyorum artık . Eşim bunalıma girdi dükkanı devredip bir işte çalışasım var bıktım artık diyor zam yapsan olmuyor yapmasan yine olmuyor . Allah yardımcımız olsun gerçekten . Nereye gidiyor bu ülkenin hali bilmiyorum sorsan 3 çocuk yapın derler ama çocuk parası 200-300 anca verirler aynen o parayla bez ve ihtiyaçlarını karşılarız büyüyene kadar 🤫