S2021S merhaba bizde 2 gün önce rota aşımızı olduk 3 aylığız. Doktor yan etkisi olmadığını söyledi ama benim kızım da iki gündür dediğiniz gibi. Ben 3. Ay gelişimine yordum açıkcası bu ay beslenme, uyku ve kaka da gerileme olacak, daha fazla kucak isteyecek, daha fazla memede olmak isteyecek demişti doktorumuz. Ama siz böyle diyince kafam karıştı