Baharomer içinde bulunduğumuz ekonomide konut satın almak mantıklı değil ne yazık ki. Arsa almış olsaydınız daha verimli olurdu. Yatırdığınız para ile oturduğunuz evin kalitesi uyuşmaz. Kira verip daha güzel bir evde oturursunuz. Arsanız eskimez değerlenir, konutunuz eskir. Yatırdığınız paraya ek borcunuz ile yaşam kaliteniz düşer. Bir mimar olarak orta gelir grubu için yapacağım yorum budur.