duru_20 Aslında onu da düşündük ama çok çabuk şişiyor diyorlar, ne kadar zamanda bir yeniliyorsunuz? Gün içinde de aktif olarak kullanıyor musunuz? Ben aslında uykuya geçişte vercem çünkü o zaman parmak emiyor. Bir de aventi genelde tutuyormuş bebekler diye ona yöneldim.