melekanesi Kızlar 10 günlük ikiz annesiyim. Sütüm çok iyiyken 2 gündür az geliyor. Mama ilavesi yapmak zorunda kalıyorum. Bestlak damla, hipp çayını, vişne suyu, hurma tüketiyorum. Deneyip onayladığınız besinler var mı?
withmymother melekanesi bol ten temasi, bol su icmek ve surekli emzirmek ilk uc ay surekli memede gezdik. Bunlari yaparsaniz sutunuz zaren srtar ama ekstra olarak bende tahin çok süt yapıyordu ve rezene çayı içiyorum.
withmymother melekanesi doymadığına nasıl karar verdiniz bu arada çok mu ağlıyordu kusura bakmayın merak ettim etraftaki insanlar mı bu çocuk aç diyordu
Sevdalianne melekanesi gun icinde uyuma imkanin olursa uyu dinlen benim ikizler 7 ayliklar ilk 5 ay sadece anne sutuyle besledim oglumu emerek kızıma sagip verdim emmeyi birakti 3bucuk aylikken. Asla ikizlere yetmez sütüm deme Allah rizklarina gönderiyor
melekanesi withmymother ikizlerim olduğu için. Mümkün olduğunca sütümü vermek istiyorum. O yüzden arttırmaya çalışıyorum
Mihrimahim Emzirirken eldivenleri çıkart bebeklerin tenine dokunsun Sen süt yok deme ver memeyi emsinler bebek emdikce sütün artar canım…
NefesMaviDeniz melekanesi Bolca su tüketin herşeyin başında geliyor. Sonra anason ve rezene çayının karışımından çay yapıp günde 3 çay bardağı için ve komposto bunlar sütünüzü bolca arttırır. İkiz annesiyim bende 7,5 aylık bebeklerimiz🤗