Oğlum 20 aylık. Göz teması çok iyi, sosyal gülümseme var, yaşıtları ve yetişkinlerle iletişimi çok iyi onlarla oynar onlara güler ,kucaklarına gider, ismine tepki verir. Baba dede su emzik at aç al gibi kelimeler var. Ama korkum şu bir haftadır kahkaha atarak kendi etrafında dönüyor ve arabaları sürmek yerine tekerleklerin çeviriyor. Bu durumu yaşayan anneler var mi lütfen yardin edin